19 Nisan 2009 Pazar

İnsan ne ile yaşar?

İnsan..İnsan ve gene İnsan .Herşeyin özü aslında bu kadar basit.Tüm mesele gerçekten insan olabilmede..Benliğinle,özverinle,hayata tutunuşunla,sadakatinle,bilginle,konuşmanla ve tabiki varoluşunla insan olabilmekten bahsediyorum.


Herşeyi kendimiz için o kadar karışık hale getirmişizki ..Şimdi o girdaptan nasıl çıkacağımızı bile bilmiyoruz.Karşımıza çıkan herhangi birine güvenmek, söylediklerinin doğru olduğuna inanmak ve en önemlisi insan gibi insan olduğunu yürekten hissedebilmek o kadar zorki..Her zaman yanımda olan,varlığıyla beni mutlu edebilen,Her zaman koruyan kollayan,benimle bişeyler paylaşabilen,bana her konuda güvenen ve benimde sadakatine sonsuz güvenebileceğim birine her zaman ihtiyaç duymuşumdur.Buda olmasa insan ne ile yaşar?Tolstoy ne güzel söylemiş.Son zamanlarda durum maalesef çok vahim..


Tüm ilişkiler maddiyata ve çıkara dayalı diye düşünmeden edemiyorum.Ama buna inanmayı gerçekten istemiyorum.İnsanın giydiği kıyafetin,oturduğu evin,arabasının,cep telefonun ,kaşının gözünün karakterinden ön planda tutulduğu bir zamanda yaşıyoruz şimdi.Çok yazık ! Güzel olan herşeyin Allah'tan olduğunu unutuyoruz bazen.Sürekli yargılıyoruz.Bu durum gerçekten bezdiriyor artık beni.Belkide mutlu olurum bilmediğiniz şeyler hakkında konuşmasanız? Kendi oluşturduğumuz yapaylıkta yapay insanlarla yaşamaya çalışıyoruz.Mutlu olmaya çalışıyoruz.Bunun için çok paralar harcıyoruz.Gezip tozuyoruz asla pes etmiyoruz. Bazen oluyoruzda ..Çok kısa mutluluklar yaşıyoruz.Kesit Kesit..


Ben Pes etmeyeceğim.İçimdeki ışığı hiç bir zaman kaybetmeyeceğim.Bekliyorum.Ümid ediyorum.İyi ve güzeli bulana kadar ümid edeceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder