9 Mayıs 2010 Pazar

Dingin 2

Anımsıyamıyorum hiç bişeyi..Hayal mi,gerçekmi? Ayırt edemiyorum..Hayalperest olmadım hiç bi zaman,şimdilerde hayallere tutunmadan hayatım nasıl geçer bilmiyorum.Teselli buluyorum kitaptan,şarkıdan en önemlisi yüreğimde hissettiğim biricik arkadaşımdan..Hayat adil mi? Çektiriyorlar çoğu zaman.Kimi zaman bi gün,kimi zaman bi ömür sürüyor sanki..Yada sana öyle geliyor.. Bu gün hava çok güzel ama bulunduğum yerden olsa gerek ruh halim bulutlu.Küçücük meseleleri bile kendi içimde halledemiyor olmam beni bi hayli üzüyor.O aşamaya bi türlü gelemedim.Ama bi gün geleceğim.Şu zamanlar en iyi yaptığım şey beklemek zaten.Alıştım beklerim,sende bekle (:
                                                                                Nabız selam eder...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder