22 Temmuz 2010 Perşembe

Nayııırrrrr !

Vay anasını ..Tam bi sayfa yazdım hepsi gitti yea :D .Neyse kader,kısmet,mukadderat..Sil baştan..He naber? İyiym senden naber..bende iyiyim afiyetteyim..Amanınnn çoohh sıcah yea :D .Her sabah evden çıkmamak için kendime söz veriyorum ama her gün dışardayım.Yok yok sanırım yazamicam..Msn açık hiç yazmayan tipler yazmaya başladı ..Herneysee.Bugün handanla buluştum..Oturduk konuştuk.Özlemişim.Bir sürü kitap almış bir sürü film.. Bende aldım ama hepsi duruyor..Bi gün sırası gelirde izlerim inşallah..Geçenlerde oldboyu izledim..Bayıldım filme..Dae Su ne felsefik herifmiş :D. "Gülersen dünyada seninle güler ağlarsan yalnız ağlarsın" Açtım not defterini yazdım tüm sözleri.. Neyse işte günler çabuk geçiyor.Her gün biyerlerdeyim.Şu sıcakta olmasa.. Neyse bu gün düşündümde "insanın güçlü olması değil,kendini güçlü hissetmesi önemli" oturdum buna kafa patlattım..Artık yeni hobim kafa patlatmak.Ve ben güçlüyüm ben güçlüyümm dedim.Geyiğe vurma hemen! Öyle hissediyorum NAĞĞBALIM ? Allaaahh allaaahh .Bi dahaki sefere ben mutluyum ben mutluyum demeyi düşünüyorum.Rıpiyt aftır mi! ayem hepii ayem hepii ..


Bugün ağır şeylerden bahsetmek istemiyorum..Çok kafamı yormadan,takılmadan yaşamak tabi bana göre değil.İnsan olmanın gereği aklını mantığını kullanmak..Ama arada tatile çıksalar fena olmaz..Çıkarttım tatile bendee.. Tatil güzel şey,aylaklıkta bi o kadar.Ve tabi bi yere kadar.


Bazen çok sıkılıyorum saçma sapan.Ne istiyorsun daha diyolar Allah'tan belanımı..Ne bileyimm..Başka türlü bişey demekki benim istediğim..Herkesin istekleri başka başka..Önemli olan sözle anlaşabilmek değilki zaten.Bende senin isteklerine anlam veremiyorumdur belki.. Herkes herkesi anlamak zorunda değilki..Çok sıkıcı oldu bu yazıda ..Şikayet etme.Yazıma Dae Su amcanın felsefik bi diyaloğuyla son vermek istiyorum..



"Kum tanesi yada bir taş hiç farketmez ikiside suda batar.."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder