5 Eylül 2010 Pazar

Ruhum bağlı Allah'a

Bugün çok huzurluyum.Boğazlarım şiş ama tuhaf bi dinginlik var.Kadir gecesi  bugün.Gerçi Ramazan'ın son 10 gününde aramak gerekiyor ama olsun.Onun verdiği bi mutluluk var.İnanmak çok güzel.Bi şarkıda geçiyordu temmuz ayında titremek gibi bişeydi sanki tam hatırlayamadımda şimdi, ama evet evet öyle bişeydi.Ne saçma demiştim.Ama banada oldu bazı bazı.Nedenini idrak edebildim.İnsanın başına ne geleceği hiç belli olmuyo blog.Ben en çok kendi kendimden çekiyorum.Başıma ne geldiyse hep benim yüzümden geldi.Onun için belkide kendimi bi türlü sevemiyorum.Çünkü çok çektim kendimden.Hatta zamanı geldi nefret ettim.Şu içimdeki dünya sevgisinden nefret ediyorum.İnsan ortalarda yaşayamaz.Tarafını belirlemeli.İnsanın kendisi insanın baş düşmanı gerçektende..

Keşke etrafımda kalpleri kararmamş,insaflı bi kaç insan olsa..Ne kadar çok isterdim beni  bile yola getirebilecek birini.Herkesin vicdanı kapalı örtülü.Benim bile öyle bazen.Duygularımın çoğu istismar edilince bende böyle oldum.Kimin suçu? Tabiki benim suçum.Herşeyi alttan alan Rabbime hamd olsun.Gerçekten hesap günü hangi yüzle çıkacağım huzura bilmiyorum..Allah çok bağışlayandır,esirgeyendir..Ben layık kul olamadım,olamıyorum..



Gergef gibi işler kağıdı kalem
Yapmacık gülüşler dolar etrafıma
Hüzün arkayı beşler
Yalnızlığım kaçmayı düşler
Yine batar güneş yine doğar kamer...

Bi kapı açılsa banada...Düzelir her şey rayına oturur.Ben büyürüm herşey dizginlenir.Hep o günlerin hayalini kuruyorum zaten.Çok az kaldı.Çok çalışıcam.Allah planlarımı gerçekleştirebilmem için bana kuvvet versin.Vermek istemeseydi,istemeyi vermezdi en nihayetinde.

Her zaman düzgün düşünemiyorum ama ümitliyim şimdi.Herkes gibi.Boluya gittiğimi söylemiştim dimi.bi hafta sonra falan gidiyorum gene.Şaka maka büyüdüm.Aralıkta 20 den gün alıcam.Biri deryaaaa diyince ayy canıııııımmmm canıııımmmm diyesim geliyo nidense (: yazık bana. Yerim ben kendmi ..
Boluya gidince seni ihmal edicem blöög :d özellikle istiyorum bunu.Toyo toyota toyo toyata toyooo toyotaa çıkarımmm senle her yola toyotaaa.Ben içeri gidiyim yüksek müsadenle bizimkiler çay içiyo annem beni çağırıyo.Görüşmek üzre..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder