25 Aralık 2009 Cuma

Bu benim dünyam ~

Estetik bir estante birazda şu tarafa doğru gülümse =) Mutlumuyum? "Evet". Herkesden herşeyden bi haber olsamda vaziyet fena değil.Psikoloji,sosyoloji,İç kuvvetler,Dış kuvvetler,Sultan-ı iklimi Rum,Yaya ve müsellem,Eylem,Eylemsi,Failatün Failatün failün öyleee geçiiiniiiipp gidiyoruz kabilece=).Dersaneye her sabah geç kalıyorum. Uykusuzluktan şişmiş buğulu gören gözlerle derse girip ilk bi saat asalak gibi etrafı izliyorum.Sip dostumla yangın merdiveninde geçen enteresan tenefüslerimiz ve anlamsız bir yıgın espri ..=) Hele minübüs maceralarım sanki hiç bitmeyecek gibi=) Hayatta ne kadar çok espri malzemesi var..

İnşallah herşey gönlümce olur.Dua insanı çok hafifletiyor.Hayatta başımıza gelen herşeyin yükünü tek başına taşıyamayız.En azından ben taşıyamıyorum =( Dua ettikçe yüklerim hafifliyor.Rahatlıyorum.Başıma bişey geldiğinde bu da tanrı misafiri diyebiliyorum.Bu benim için büyük insanlık için küçük bi adım =P Bu yazıyı neden yazıyorum..Birazdan ders başına oturacağımm biraz kafamı dagıtayım dedim.Bu kadar yeter zaman çok değerli..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder