25 Ağustos 2010 Çarşamba

dörtyüz yetmiş üçyüz yetmemiş

geceler çok uzun.ben uyumuyorum.Kitap okuyorum cips yiyorum.soda içiyorum film izlemek istiyorum ama izlemiyorum.kafama eserse yazı yazıyorum sahura kadar oturuyorum.hatta sahurdan sonra da oturuyorum.1de kalkıyorum yada 2de.Kalkıyorum işte herneyse..Yandaki resmi neden koydum..? Bi yerde okumuştum. Hergün birsürü yıldız kayıyor.Ama benim sadece bi dileğim var gibi bişeydi.Hoşuma gitmişti.Koydum işte

Blog,yazarından sıkıldın değilmi? Farkındayım sıkıldın.Yazarda kendinden sıkıldı ? Acep ne yapmalı...?

Antepteyim ama ne kebap severim nede baklava..Her gün bir yerdeyiz.Bakırcılar      çarşısı,Almacıpazarı,Aşina,İmam Çağdaş. Daha sonra Misafirlikte,yemekte orda burda işte amann..Neyseki yarın dönüyorum.Ondan sonrada boluya gidiyorum.Ama hemen gelicem Boludan.20 gün sonra tekrar gidicem.Dahada davosa gelmem! Bolu güzel memleket  .Eh işte blog kendime karşı doldum doldum ve çok fazla hırs yaptım.Ben böyle biri değilim özümde.Ama biraz hırs kötü değildir heralde.Bilirim fazlası zarar her bünyeye.

Empati diye bi kitap var blog belki bilirsin.Aslında kitabı hiiçç sevmedim.600 sayfalık kitabı sadece bi herif için okuyorum.Kitapta Elijah diye bi adam var.Hafif depresif birazda panik birazda "hafefobik".Hafefeobik nedemk lan diyebilirsn.Bende öyle dedm bunelan! şöylekiii adam dokunduğu kişilerin duygu dünyalarına hemen giriyor.İşte kitabın adı empati.Adam biraz fazla empatik.Empatik neki dediğini duyar giibyim.Bişeyide sorgulama! Sevdim yani toplu ortamlardan kaçıyor.Aşırı asosyal insanlar hep ilgimi çekmiştir.

Biri bana dayak zoruyla film izlettirsin! yeter tatil boyunca toplasan 5 film izlememişmdir.Bu güneydoğu gezimden sonra bi 5 yıl daha gezmek istemiyorum! Bu ne ya hiç bana göre değil.Aile fertlerinin kilo almam için verdikleri uğraş gerçekten içler acısı.Baklavayı sevmediğimi bildikleri halde bi tabak dolusu baklava getirmişler.Sadece birini ısırdım.Aşırı ilgiden sıkılmış numarası falan yapmicam.Aksine bayılırım.Ama herşey gibi bu işinde suyunu çıkarttılar yani.

Bi haftadır sadece high hopes u dinliyorum.Adetimdir bi şarkıyı kusana kadar dinlerim.Bu şarkıya bayılıyorum.Bende Pasiflora etkisi bırakıyo.Söyleyeceğim bişey kalmadı Nokta

He bu arada benim aklımın tavanı yok benden adam olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder