18 Ağustos 2010 Çarşamba

Merebe blog !

Şu an Antepteyim.Zaman denen zımbırtı bi türlü geçmek bilmiyor.Aslında çok hoş bir yer burası hem tarihi hem modern ama memleketim de memleketim yani.Herneyse hayatımda bir sürü değişiklik olacak gibi gözüküyor.Ama öyle isteksizimki anlatamam.Nötrüm tamamen hiç bişey hissetmiyorum.Hiç bişey yapmak istemiyorum.Sadece bi an önce kış gelsin istiyorum bide desibelimi görmek istiyorum onu o kadar özledimki anlatamam.Halbuki ne planlarımız vardı.Ramazanda neler yapıcaktık.Hayat işte yarın ne olacağını bilmiyorsun.Bence yaşama heyecan katan bişey bu ve çok güzel.Evet yarın ne olacağını bilmiyorum ve bu beni mutlu ediyor.Yeni ilgi alanım yarın..

Burnuma miss gibi yemek kokuları geliyor.Acıktımmı? Acıkmadım.. Sanırım ben her şekilde yiyebilenlerdenim.Bir ara kendimi baya dağıtmıştım.Gerçi hala toparlayabildim sayılmaz.Ama kendimi hırpalamaktan vazgeçeli çok oldu.Ben kendi kendime acı çektirmekten zevk alan bi mazoşisttim.Yastığa kafamı koyduğum anda kafamdan tonlarca şey geçerdi.Morelimi alt üst edebilecek tonlarca şey ve tabiki uyuyamazdım.Uykularım hep tilki uykusu gibiydi.Herşey daha farklı olacak.Çünkü iyi hissediyorum (: Biraz önce telefon çaldı ve uçak biletimi ayırttıklarını söylediler.Hemde belirlenen tarihten 2 gün önce eve döneceğim yeppaaaa.

Herneyse blog gezip gördüklerimi eve dönünce eklemeyi düşünüyorum.Yakında yeni mekanım bolu.Bakalım üniversite hayatı nasıl geçecek.Heyecanlı değilim ama yeni insanlar tanıyacağım için mutluyum.İnsan işte sosyal varlık.Film izlemeyi düşünüyorum birazdan.Inception da vizyona girmiş.İstanbula dönünce fırsat olursa gidip izlerim.Desibelle gideriz artık.Desibelim benim canım arkadaşım.Yavan ve samimiyetsiz olan herşeyi hayatımdan çıkarmaya çalışıyorum.Basiretsizliğimden sıyrılıp bunu büyük oranda gerçekleştirdim.İnsanın hayatta en fazla kaç kişiye ihtiyacı olabilirki..Kuru kalabalık kuru gürültü yapar.Baş ağrıtır,can sıkar..Nabız kalbine format atıyor %99...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder