28 Ağustos 2010 Cumartesi

Üç nokta

Merhabalarrr efendiiimm..Bu günki yazımızda size insan karelerinden bahsetmeye çalışacağız.Amann bunu böyle devam ettirirdim ama heeç uğraşamicam oruçlu oruçlu..Merebe blog.Bi gün yazmasam özlüyorum ne yalan söyliyim.Neyse işte geldim istanbuldayım.Ev gibisi yok orada zaman geçmiyordu.Burada çok hızlı geçiyor.Neyyyse işte iftara daha 3 saat vaaar veee bennn çok acıktım.Uçakta başıma neler geldi bi bilsen blog :D İlk uçak deneyimim çok komikti.Sadece otobüste olur dediğim geyikler meğer uçaktada oluyormuş e nede olsa türk her yerde türk :D Sallana sallana hazırlanırken uçağa zar zor yetiştim suriye sınırındaymış havalimanı hey allahım. Varan 1 uçağa bindik neyse hostesler (zavallılar :D zira o sıra onlara baya acımıştım.) hoş geldiniz efendim.Lütfen biraz hızlı olalım arkada bekleme olmasın diyordu ki bi abla paaat cevabı yapıştırdı.Bu koltuklardan daha yokmuydu biraz daha ekleseydiniz hiç geçemeseydik! Sanki uçağı hostesler yapıyomuş gibi :D yazık ya.. dedim ya çok acıdım.Varan 2 ben dış tarafa bakan kısımda oturuyordum oturduğum anda yanıma analı çocuklu 2 kişi geldi.Neyse oturdular iyi hoş kadının kolu 1buçuk saat karnıma dayanmış vaziyette duruyordu.İşkence gibiydi.Neyseki yedikleri kekten çikolatadan gofretten hep banada uzattılar,midem şenlendi :D Uçaktada ayakta gidilebiliyomuş blog.Adamın teki sürekli ayakta duruyordu.Hosteslerin gözünün içine baka baka..Sonra bide ikramlar vardı ama ne ikram:D arkada adamın teki bi soda istedi hostes 5 milyon demezmi şokkk oldum! :D sonra sıra bana geldi yok dedim mersi almıyim :D:D Allahtan bilinçliydim.Sonradan arkadaki amcayada çok acıdım.En az 30 kere kulaklığımı takıp çıkarmışımdır.Sağolsun pilotumz bilgilendirmeyi çok seven bi şahsiyetmiş.Neyse bi de koltukların arkasına konan dergiler var.Açtım okudum yarım saat konser veriliyomuş.Konser geliri ile Sanatçıları koruma barınağı açılacakmış.Blog ne günlere kaldık..

Evde ilk iftarım çok güzel geçti.Annem birsürü yemek yapmıştı.Ablamda bizdeydi.Seviyorum ya benimle hayat gerçekten güzel (: bitti bu kadar NOKTA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder